juil.

Organisé par : Agence régionale de la langue picarde
Catégorie : Culture
Lieu : salle des fêtes de Pierregot

BÉ LO CH’ EST TOUTE ! Des canteux, des diseux, des berdleux pis coère des gratouilleux ed djitare, des geins d’ichi pis d’ailleurs, ed Piérgou de ch’ canton, de ch’ Nord pis de ch’Sud, qu’is ont croésé min c’ min, m’ vie d’ artisse.

Alintour ed mes canchons pis ed mes cleuneries, tout cho por eine soérée dains l’ salle des fêtes ed Piérgou. Vo falloèr pousser chés murs ! " Evnez in fan-mille, o srez bien erchus !

Et bien là, c’est tout ! Des chanteurs, des conteurs, des bavards et puis des joueurs de guitare, des gens d’ici et d’ailleurs, de Pierregot, du canton, du Nord, du Sud, qui ont croisé mon chemin, ma vie d’artiste.

Autour de mes chansons et de mes clowneries, tout ça pour une soirée dans la salle des fêtes de Pierregot ! Il va falloir pousser les murs ! Venez en famille, vous serez bien reçus !

www.cheswepes.com

samedi 9 juillet à 20h30